• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • En shopaholics bekännelser

    Datum: 2010-05-31 Tid:22:36:43 Publicerat i: Film & Böcker


    Den här filmen såg jag igår och jag måste säga att den var riktigt bra! Jag älskar den, haha! ^^ En riktigt kul tjejfilm som innehåller både kläder, snygga killar, romantik och komik! :) Rekommenderar er att se den.
    Betyg: 8/10

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Alexa

    Den där filmen är så rolig! :D

    2010-06-01 @ 11:52:15
    URL: http://alexas.blogg.se/
    Postat av: Frida l fplanting

    Det är en av mina favoritfilmer, såg den jätteota förut men nu var det ett tag sedan ;D Den är så rolig! haha.

    2010-06-08 @ 19:32:21
    URL: http://fplanting.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback