• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kittää-day

    Datum: 2010-05-03 Tid:22:14:48 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jah då var det dags för en uppdatering igen då. Idag har jag och syrran varit så himla duktiga att vi gav oss ut på en låååååång jogging/powerwalk-tur. Vi är så stolta över vår bravad, och helt slut i benen. Hunden fick också följa med och jag skäms över att tala om att den som först ville vända var ingen annan än hunden! Efter ca 2km så ville hon minsann hem igen, men jag och Maria förblev konsekventa och hårda så vi släpade bryskt med henne xD Okej vi var rätt snälla (A) Måste bara tala om att idag var det minsann "Kittääää-day"! Det var katt efter katt utspridda med jämna mellanrum, gömda i hörnen så att vi inte skulle se dem, under mer än halva rundan. Det var seriöst läskigt XD Tror att de planerar en erövring av Sverige eller nåt så jag säger bara en sak: Se upp för Katterna de kommande dagarna!

    Idag gjordes då NP Matte (kurs C), på 4h i aulan. Yey, alla hurrade av glädje när dörrarna stängdes och proven delades ut, eller INTE! Vi talar inte mer om den saken tycker jag, jag gjorde det ju i alla fall :) Efter skolan så hann jag inte med så mycket mer än att plugga och ut på den där rundan. Det får räcka tycker jag. Just det ja, vi skrev färdigt låten på musiken: jag, Fredrik och Erika. Tycker faktiskt att den blir riktigt bra, över förväntan. Så nästa vecka ska den spelas upp för Aksanna - musikläraren. (Skitbra)

    Tack för alla fina kommentarer om den nya designen xD Är dock inte riktigt nöjd själv men whatever. :)
    Ha det bra, pöss!

    p.s Känner att jag behöver fota. Det ÄR på G! SKa fixa det så fort jag kan!


    Haha lägger upp en GAMMAL bild på mig hemma hos Linda där jag gör någon konstig min med munnen xD
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Hon

    Heffaklumpen är så söter

    2010-05-04 @ 19:48:19
    URL: http://orkavaranormal.blogg.se/
    Postat av: kmlve

    Fin blogg! :)

    är det din riktiga hårfär?

    2010-05-04 @ 20:28:38
    URL: http://kmlve.devote.se
    Postat av: Maria

    Onda kissemissar ;O

    2010-05-05 @ 22:24:53
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback