• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Projektdag

    Datum: 2010-05-17 Tid:22:31:23 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Idag var det projektdag i skolan så det var ganska okej. Lite långtråkigt kanske dock, det är ju så otroligt mycket som ska göras! Vårt projekt känns dock väldigt bra. Vi ska marknadsföra det naturvetenskapliga programet genom att göra en ROLIG film som visar den RÄTTA sidan av NV xD Vi ska även göra lite enkäter och liknande. Hoppas att allt går bra. Vi var dessutom på affärslunch eftersom maten i skolan inte föll någon av oss i smaken, så vi begav oss till pizzeria Meri istället ^^

    Efter skolan så möttes man av solsken. Hemma la jag mig för att slappa ett tag på hammocken med syster vid min sida. Hittade ingen att va med idag till min besvikelse. Men när jag och Maria laddat batterierna efter skolan så begav vi oss ut på skogsäventyr med hunden i släptåg. Det var skojigt.

    På fredag ska jag gå på rehabilitering med Nellie (för knäna). Antagligen vattengympa. Så det är bra.
    I morgon ska jag själv ÄNTLIGEN till sjukgymnasiet för att kolla upp min onda rygg, nacken och knäna. Det är så pass dags nu känner jag. :)


    De här URSNYGGA sminkningarna gjorde jag och syrran för ett tag sen XD HAHa.. vi va "väldigt seriösa".


    Lite foton av min syster.




    Måste ju slänga upp ett par bilder på syrrans berömda KATTSTRUMPOR HAHA XD

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Elin

    Jodå det funkar, själv? :)

    2010-05-17 @ 22:32:46
    URL: http://metalizer.blogg.se/
    Postat av: Evelina

    jättefina foton :)

    2010-05-18 @ 17:37:49
    URL: http://silverninas.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback