• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Provsmak: Luffar Photo-shoot

    Datum: 2010-05-19 Tid:07:42:46 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Loggar bara in en snabbis eftersom jag inte orkade igår. Ska snart till skolan och efter det ska jag va med Jossan så vi får se om jag hinner logga in. Hur som helst så hade jag en foto-shoot med Fredrik igår nere vid tågbanan. Måste säga att han poserade himla bra och JAG tycker att det blev en massa superbra foton! Så jag lägger in ett litet oredigerat provsmak här på hur de kommer att se ut. Ska lägga upp fler bilder så småningom när de är redigerade. Men håll till godo!


    Det här är inte alls en av de bästa. Men det är ju inget kul om ni får se en fin bild oredigerad redan nu =D Men nu får ni iaf ett hum om vad det kan va för bilder. ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: jesssssssica

    ja verkligen ;) haha! så fort som!

    oj va konstigt ^^ det borde gå!

    2010-05-19 @ 12:08:45
    URL: http://jiwwe.blogg.se/
    Postat av: korven

    så sommrig bild!

    2010-05-20 @ 22:36:34
    URL: http://enlitenkorv.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback