• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • R.I.P min älskade Sony Ericsson s500i <3

    Datum: 2010-10-15 Tid:17:59:17 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Jag och mobilen har grälat hela kvällen igår och hela dagen idag sedan jag råkade droppa vatten på displayen. Det hela slutade illa. Min älskade Sony Ericsson s500i verkar ha skickat sina sista sms.. (displayen har kraschat vilket gör att jag inte har någon användning för den). Jag måste därför ta farväl av en mycket älskad vän som kommer att saknas fruktansvärt mycket tills tidens slut! Mitt hjärta kommer att värka förevigt...eller iaf tills jag får en ny bättre mobil, med fler funktioner, roligare spel, bättre ljud, mer Mega pixel på kameran, knappar som håller, inga repor........ haha nae skoja. Kommer seriöst att sakna den för den har verkligen varit en superbra mobil åt mig. Dock kan man inte räkna med att en mobil till Hanna håller i längre än 1år om den inte är flamm-säker, vattentät, stöt/krasch/bomb/kast/flyg/tramp/bilhjuls/kross/dreggel och bit-säker. Någon som har en tegelsten kanske?

    REST IN PEACE MY LOVE<3 R.i.p

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Theresé Adelman

    SV; haha aah ;)

    2010-10-16 @ 02:06:23
    URL: http://thereseadelman.blogg.se/
    Postat av: angelina

    Fin blogg, allt bra med dig? :D

    2010-10-16 @ 02:45:27
    URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
    Postat av: Netty♥

    sv' härligt att höra ^^

    sån telefon har jag haft, men den gick i sönder efter två dagar -.-

    2010-10-16 @ 13:17:36
    URL: http://www.nettys.se




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback