• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Fredag/Lördag

    Datum: 2010-10-17 Tid:02:14:27 Publicerat i: Mode & Shopping
    En ganska lugn helg den här gången. Beror nog på att jag inte mått så superbra. Fredagskvällen tillbringade jag hemma framför tv. Blev supergod Fajitas till middag! (Som tacos fast med kyckling) Och pappa överraskade mig med att ha fixat ostdipp! HANNA likes it! *göra fem tummen-ups*

    Idag var jag i stan med Natha och Johannes idag. Shoppade en tröja från H&M och två ursnygga ringar från Gina Tricot. Har velat ha en ring superlänge och idag pushade Natha på mig så pass bra att det slutade med att jag åkte hem med TVÅ stycken. Jag är nöjd.

    Senare satte vi oss och åt god mat innan vi såg på ett missat Legend of the Seekser-avsnitt som iaf jag skrattade gott åt. Efter det såg vi äntligen Prince of Persia, en film som jag verkligen LÄNGTAT efter att få se och den var verkligen skitbra! Levde upp till mina förväntingar och lite till. Rekommenderar den starkt, disney äger helt enkelt. Blev dock lite förvånad eftersom den inte riktigt är en typisk "disney-film". Ganska brutal för att va disney om man säger så. Fast det gjorde ju inte mig något. Den får 9/10 poäng x'D

     

    Inget speciellt direkt och kan säga att de är snyggare IRL. :) Men jag älskar dem!

     

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

    Det är bra, vad händer idag :]

    2010-10-17 @ 09:08:07
    URL: http://bellida.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback