• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Simon gästbloggar

    Datum: 2011-01-29 Tid:13:39:04 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Hej hopp lingonsnopp! Detta är Simon (Hannas omtalade pojkvän) som gästbloggar lite i Hannas nya fina blogg :)
    Var det någon som såg Let´s dance igår? Isåfall kanske ni la märke till alla som jobbat så hårt på sina nya "moves" så att säga? En av dem är ju Alexander Rybak. Han kan inte bara dansa Pasodoble, han lyckades dessutom charma juryn med en liten ansiktsgest. Jag tänkte gräva lite djupare i detta,.
    Blev han sur och räckte ut tungan åt dem? Har Rybak rent utav bara druckit för lite vatten? Attraherad utav Tony Irving kanske?? kroppen lyder inte honom? Han verkade ha tappat talförmågan helt iallafall,. Vem vet?

    Eller så är det som så att han är ett djur? En hund kanske? De brukar väl lufta tungan när de känner för det? :D
    Se? Ser ni? De är faktiskt jättelika?! Samma bruna oskyldiga ögon och den dära tungan :)
    Då kan vi sammafatta detta med att Rybak har djuriska instinkter ;)
    Anyways, detta hade vi sjuuukt kul åt igår. Det var vad jag ville säga.
    Tack och bock för mig! :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Maria

    Haha, jo lika var dem allt. :) Men jag tror mest på att han var attraherad utav Tony Irving. Och sen tror jag att ni borde hitta på något idag. :D

    2011-01-30 @ 12:19:47
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Ida we

    - det är bra, men din bloglovin-ikon gjorde mig kaksugen xD Själv då?

    2011-01-31 @ 15:50:33
    URL: http://idawe.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback