• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Saturday

    Datum: 2011-03-05 Tid:19:25:43 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Diskat - check
    Köpt hårfärg till syrran - check
    Blomma till mamma - check
    Städat/dammat rum - check
    Planerat kvällen - check
    Träningsvärk - check
    En nörd & en vampyr - check

    Ja, en liten lista över saker jag gjort idag :) Vaknade upp med världens träningsvärk efter gårdagens ridpass + idrott efter det. Igår blev en väldigt slapp dag. När jag kommit hem från skolan så la jag mig i sängen och däckade totalt i någon timme innan farmor kom förbi på fika och med gratulationer för körkortet. Var så extremt trött. Jag brukar ju annars inte vara den som somnar mitt på dagen men igår kunde jag bara inte hålla ögonen öppna. Blev dock piggare när farmor kom och jag hällt i mig ett par koppar kaffe och så ostfralla till det. Mycket gott. Tack alla för era fina gratulationer! :D Blir verkligen jätteglad.

    Till kvällen bjöd pappa på tårta från Åbergs och mormor kom upp och lagade hamburgare, allt till min ära. Väldigt gulligt gjort av dem. Blev en mysig kväll framför tv.

    Idag har jag som sagt gjort det som står på listan. Har varit lite duktig och städat hela mitt rum. Nu återstår det bara att skura golvet men det göra jag nog i morgon istället. Har ju nämligen haft fullt upp hela dagen med att skapa en vampyr & en nörd ;) Maria och hennes kompis Linnea skulle på maskeradfest ikväll och som vanligt ställde jag mer än gärna upp som designer/makeup-artist. Sotade Marias ögon och stylade hennes hår, måste säga att det blev riktigt snyggt och vampigt ;D Hon är så söt min syster <3 Så till klockan sex satte sig jag, vampyren & nörden oss i bilen och så skjutsade jag dem till festen. De gör nog succé.

    Själv ska man dra iväg till Jossan för att kolla på melodifestivalen. Det blir kul. Så nu måste jag dra ^^
    Skulle lägga upp lite bilder på mina skapelser, men syrran har kameran med sig så det får bli senare eller i morgon.


    Vill ha riktig vår nu..
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Emma Staaf

    Du har minsann hunnit med en hel del! :)



    2011-03-05 @ 19:29:41
    URL: http://emmastaaf.blogg.se/
    Postat av: IssaTrönnblom

    fin blogg :)

    2011-03-07 @ 14:40:26
    URL: http://tronnblom.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback