• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • BOUDIBOO :)

    Datum: 2009-04-25 Tid:21:01:02 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Idag har det inte varit en alltför bra dag, av flera olika skäl. Orka skriva upp dem =P Men eftermiddagen blev då betydligt mycket bättre ^^ Åkte till men favoritplats i Finspång (och antagligen i en större radie också), nämligen till stenviken. Det var så himmla fint där<3 Jag bara ÄLSKAR Stenviken. Att sitta på bryggan med solen i ansiktet samtidigt som en ljum vind rufsar runt i håret och hunden skuttar efter pinnar ner i det klarblåa vattnet. Jag ÄLSKAR det<3 Där känner man verkligen FRID :)

    Jag orkar inte skriva mer nu. SÅ lägger in lite bilder. De flesta kommer från Campingturen jag gjorde under Påsklovet :) Håll till godo! Glöm INTE att kommentera!

    g

    h dd fff

    df

    h fg vbvbvbv

    gh

    hgh

    fdf hghgh gh

    fgfg

    gfg

    ghgh

    ytu
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jottan ;)

    Vikka fin fina bilder du! Gillar den med gungan x)Och blom bilderna ^^ <33

    2009-04-26 @ 12:21:12
    Postat av: Fredrik

    Jaa, väldigt fina bilder. :) Ser ut och vara fridfullt vid stenviken och kul att du hade en bra dag :P

    2009-04-26 @ 20:38:54
    URL: http://paracol.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback