• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • LAZY-Mee :)

    Datum: 2008-11-26 Tid:22:28:23 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jah jah jah! Jag vet att jag är lat och verkligen ALDRIG orkar lägga in ett litet inlägg :P Så URSÄKTA, men jag har så himla mycket att göra ^^ Dessutom så vet ja ju inte ens om det är någon över huvudtaget som läser min lilla Kakiga blogg. Tråkig? Säg i så fall vad jag ska göra för att den ska bli bättre :D

    Hur som helst så har det varit en ganska slapp dag.. Två lektioner i skolan gick åt att se på film och en timme åt att prata om det där valet jag snart ska få göra.. Det handlar om inriktningar, kurser blaj blaj blablablabla.. Och hur mycket tror ni att jag fattar? Tror ni att jag vet vad jag ska välja? Nej precis, jag vet ingenting! De bara tjatar om att man måste bestämma sig för vad man vill ha för kurser, induviduellaval, inriktnigar osv. Man måste ju typ veta redan nu vad man vill bli.. Och jag har ingen aning x'/ Och inte har våran SYO-konsulent (studie- och verkvägledare) någon tid så man kan snacka heller. AJa, får väll se till att tänka länge och noga på egen hand :P Det löser sig nog till slut. Men hur som helst. Här kommer en uppgift till ALLA ni som läser denna blogg :

    ----> SÄG ETT YRKE SOM SKULLE PASSA MIG :D

    Tacksam för svar X'D och förslag.

    lördag blir det öppethus i skolan då.. Hm.. Det blir rätt okej endå eftersom jag slipper både fredag och måndag :) Så kommer att få en riktigt lång och härlig helg :D Ska bli jätte skönt faktiskt :P I morrn ska man då vara med Sophia och Jossan :D Skoj kommer det bli.

    Nu ska jag nog ta och runda av det hela. Hoppas att ni alla hare bra och här kommer som vanligt några bilder från lilla MOI ^^ Håll till godo och glöm INTE kommentarer!! x'3



    Bild: Fin låt tycker i alla fall jag :) Printscreenad av Moi X'D

    s

    Bild: På min Lillasyster :D (www.Mharya.blogg.se) Av Min lillassyster :) Fixad av moi ^^ (bara för att hon är såå söt :P)

    j
    Bild: På ehmm.. jah.. vem kan det vara? *vissla* Av Moi :P Fixad av Mig ^^

    s

    Bild: Ehhehe :P Av mig då ^^ Kallar den för att "VÅGA DRÖMMA" :) Lite skoj sisådär.. Lek I PH X'3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: DIN SYSTER MARIA

    FIN SIDA MED VACKRA BILDER SYRRAN! DUNKA HÅRT I RYGGEN :D

    2008-12-28 @ 22:12:20
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback