• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK-LOOOOOOOOOOOV! ;D

    Datum: 2009-04-04 Tid:23:53:46 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    OOH :D Idag har det varit en UNDERBAR dag! :D Solen sken och jag var ute väldigt mycket. Fotade och lekte med Nattha och Maria. Jag har också varit på en "inflyttningsfest-middag" (tacos) köpt glass och hoppat studsmatta. En väldigt bra första dag att börja lovet med :) I morgon så bär det av till stan. Får se om jag kommer att shoppa något :) Men nu kommer bilder från denna LJUVLIGA dag<3


    Lite lek som jag har fixat :)





    SKa inte va åt det här hållet egentligen X'D Men det blev tydligen såå ^^

















    *ASG* en liten rolig händelse från idag. Maria och jag var inne på Ika och skulle köpa glass.
    MAria: -Kolla in mig nu när jag går AAAASCOOLT!
    Jag: -Eh, visst okej.
    Maria: * svänger coolt på armarna och går bredbent som värsta tuffingen*
    "BOOOOOONK"
    MAria: *Går in i affärens drickakyl och fortsätter röd i ansiktet och som om ingenting hade hänt därifrån X'D
    Hanna: *Asgarvar* -Ooh visst vad cool du är x'D


    Freako-mee :D







    fdf

    Slut på dagen :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback