• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • PÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK-LOOV DAG 2 :D

    Datum: 2009-04-05 Tid:18:19:49 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Idag är det alltså dagen efter igår. :) Hähäh. Jag var i stan med Nattha, Maria, Mamma och Mormor. Mycket mysigt var det ^^ Sedan när vi kom hem så fick min lillasyster leka fotomodell i sin nya fina tunika och så fick jag fota. :P Väldigt många fina bilder blev det. SKa lägga in lite bilder nu tänkte jag :D



    Den här fina buketten har Natha satt ihop själv<3 Mycket fin enligt mig! ^^






    Bild: Min fina tröja jag köpte för 149:- på Gina Tricot :)    Bild: På Mariah :D















    Älskar denna bild!!





    Sååå söööööööööööööööööt<3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback