• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Totalt onödigt inlägg.. >.< (bör EJ läsas)

    Datum: 2009-04-20 Tid:17:50:04 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har det varit en väldigt bra dag egentligen. HAde bara en lektion, historia, sedan lunch och direkt efter det, klockan tolv, så åkte jag iväg med "hästgänget" på studiebesök på Vreta :) De har enormt många stall och otroligt lyxigt är det också! Det är hästar överallt och där finns allt som en hästälskare kan behöva och drömmer om. När jag satt där i bilen på väg hem från ridningen så märkte jag att jag verkligen vill rida mer. Jag vill hitta en häst att rida nån gång i veckan. Jag vill bli  duktig på det här, lära mig.

    Hela bussresan babblades det om hästar hit och hästar dit. Min häst gjorde det här och min häst gjorde det där. Visst, det är ju jättemysigt för de som liksom tycker det är kul och så. Men jag hade ju liksom inget att snacka om. Jag har ju ingen häst att rida på fritiden :S Jag tävlar aldrig i varken dressyr eller hoppning eller rider ut i skogen på en härlig skogstur. Jag är inte duktig på att rida och jag vet inte vilka bett hästen ska ha beroende på munkänsligheten.

    Jag hade liksom ingenting att säga. :/  Så där satt jag typ helt dum i huvudet medan de andra bubblade på om sina hästäventyr. Grr.. varför måste ja vara så himmla... jaoo.. så himmla... ääh jag vet inte >.< Jag vill också ha nåt att prata om. De har ju liksom sina intressen, de har hästar och de pratar glatt om det. Och vad har jag då..

    Är jag konstig om jag tycker att det är kul att prata om snyggingar i skolan? X'D Eller? Det verkar liksom inte va nån som vill snacka om det.. Hmm.. det är ju lite tråkigt. Jossan kan jag i alla fall snacka om det med.. Och min lillasyster =) asså, vet inte varför jag skriver det här inlägget egentligen.. Jag kommer ju ändå inte att få fram det jag vill säga egentligen.. Orkar inte ^^ Så skitsamma, tror inte att någon fatta någonting nu X'D

    Hur som helst så söker jag efter en häst i närheten av finspång som behöver en ryttare och skötare nån gång i veckan. Jag har ridit ganska länge men gjorde ett uppehåll ett tag. Nu är jag tillbaka på ridskolan igen med hjälp av skolan. :) Så behöver du en ryttre till din häst (eller vet någon so behöver) så kontakta mig gärna! ^^ MSN: [email protected]

    Helt onödigt inlägg.. Ni behöver inte Läsa hit. Men Hejdåå..

    dfdf

    Tänkte bara lägga till en liten sak.
    I Torsdags när vi var hos Kåre (Hästuppfödare) så skulle vi lasta in hästar. Och för att göra det så måste man liksom gå uppför en brant ramp in i transporten. Hästen jag ledde stannade neranför rampen och likaså gjorde jag. Jag smackade lite och typ försökte få hästen att gå.  "Gå lite före så att hästen får ta lite sats så kommer hon nog med", sa Kåre då och just när jag skulle gå uppför så attackera hästen. Den bara FLÖG uppför rampen och i fyllan och villan så trampa den på min sko, den flög av och jag for in i transporten och landade på betonggolvet. FATTA VAD PINSAMT! >-< Det ska då vara jag som hittar på allt sånt där..
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback