• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ensam tredje året på gymnasiet?

    Datum: 2009-04-15 Tid:22:54:41 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar
    INSPIRATIOON! Jag behöver INSPIIIIRATIIIIOON! Jag har nämligen ingen aning om vad jag ska skriva nu. INGEN ALLS! Usch, vad tråkig jag har blivit... Jag har liksom ändå inget speciellt kul att berätta om som  hänt under dagen och så. Varje dag är ju liksom i princip likadan.. Men jag tänker skriva något i alla fall. Vad ska jag liksom ha en blogg till om jag inte skriver något?

    De säger att man ska splittra vår klass. Hmm, alla verkade få värsta dampet på grund av det :S Men asså, eftersom vi går NS så visste man ju redan att klasserna skulle splittras förr eller senare. Så egentligen förstår jag inte riktigt vad alla blir sådär himmla upprörda. Lite drygt är det välla av dem att splittra oss redan i 2:an istället för i 3:an. Men för mig blir det liksom inte nån så stor skillnad. Jag hamnar ändå med de jag vill hamna med.

    Kanske bryr jag mig inte så mycket för att jag aldrig kännt någon speciell samhörighet i klassen. Jag har alltid varit den där lite tillbakadragna personen som mest snackar med de vänner jag redan  har. Men jag vill ju egentligen inet ha det så! Jag vill ju också våga snacka med allt och alla och bara ha kul. Jag vill inte bara ha 2st att va med i skolan (Inget illa menat till mina underbara vänne nu som jag är med varje dag :) Men det är väll klart att man vill ha fler kompisar också?). Det blir typ så att är en sjuk så blir den andra ensam. Och när jag blir ensam så känner jag mig bara dum när jag "förföljer" några andra. Speciellt om de liksom inte ens verkar fatta att jag är där.. *suck*

    Jag önskar att jag var lite modigare. Att jag vågade ta för mig liksom. Och jag önskar att någon som faktiskt ÄR modig och har en massa vänner vågade säga något till mig med. Asså tro inte att jag är mobbad och utfryst nu X'D Nej nej så är dte INTE! Men jag liksom.. är feg X') Men om någon annan vågade prata med mig så är jag liksom snabb med att prata på. För visst kan jag PRATA! Jag pratar öronen av både den ena och den andra X'3 Hehe.. vissa av mina vänenr kan nog intyga det X'D

    Jag saknar mitt "gammla gäng". :) Det var så kul att vara så många. Då behövde man aldrig vara ensam i skolan om någon var sjuk. Åh, JOSSAN. Dig saknar jag så mycket att gå i samma klass med. Jag saknar dig så mycket ibland att blir ledsen X'I Vi har liksom ALLTID  varit tillsammans. I alla fall fram till GYMNASIET. Nej då ska man splittra bästisar som varit tillsammans sedan födseln.. Det är inte rättvist :'( Men så äre tydligen.

    Jag oroar mig också för hur det kommer att bli i trean. Kommer jag att få vara helt ensam då? :S Jag kommer inte att ha några lektioner tillsammans med Jennie men kanske några med Linda. Men resten av tiden då? Ska jag vara ensam? NEJ! jag klarar inte av att vara ensam! Kanske låter patetiskt men om jag liksom inte har NÅGON, DÅ känner jag mig så himmla ensam. Brukar ju alltid ha en massa människor omkring mig, och det trivs jag med. Hoppas verkligen att jag hamnar med någon kompis... annars kommer gymnasiet att suga mer än vanligt >-<

    Tror inte att någon NÅGONSIN orkar läsa mina idiotiskt långa och ointressanta inlägg. Men det skiter jag i. Jag skriver för min egen skull. Men om du har läst så blir jag väldigt  glad och tacksam<3 Och om du kommenterar så blir jag ännu gladare<3



    HÄr ser ni min fula TRISTA skola.. Ah visst ser den ut som ett fängelse eller något institut för drogmissbrukare >.< Dock så är själva skolplanen finare nu med en löparbana och lite sånt. Men bilden är väll gammal..
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Det kommer nog årdna sig <3 :)

    2009-04-16 @ 07:07:04
    Postat av: Anonym

    Naa, söötiis <3 saknar dig också MASSA!!!

    2009-04-16 @ 18:21:57




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback