• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • www.NazzEsFlicka.blogg.se

    Datum: 2009-04-23 Tid:22:26:39 Publicerat i: Familj & Vänner
    Jah, idag har det varit en riktigt bra dag. Har faktiskt varit ute och solat en del, tillsammans med Natha, Maria och Sanna :) Det var rikigt mysigt och man kan ju i alla fall hoppas på att man fått LITE färg. I morgon så är det dags för Nationella Prov i Engelska :S USCH USCH USCH! Det ser jag verkligen INTE fram emot. Ni som ser detta--> HÅLL TUMMARNA MELLAN KLOCKAN 8.00-ca 10.00! Då gör jag nämligen detta DUMMA test.

    Egentligen borde jag väll inte vara så himmla nervös för det. Men det är bara så att vår engelska lärare är så himmla onödigt sträng när det gäller sånt här. Ska man ha MVG till exempel så måste man antagligen ha HÖGST ett fel i texten, en superbra handling med ordentlig inledning och slut och ha med en passa dumma "linkin-words". Tycker hon hittar på lite egna regler jag om man får säga så.

    Jaja, så är det. Men jag tycker att det är taskigt att vi ska ha det så där himmla svårt medan andra får MVG utan att behöva göra ett skit :S Det är verkligen inte rättvist! *Morra* Dumma skola. Men snart är det i alla fall helg. *se fram emot*

    Hmm, nu är "the RIver FLows in YOu" så gott som inlärd och jag behöver tips på en ny låt att lära mig. Har du något förslag så blir jag OERHÖRT tacksam! :) Jag älskar piano och jag vill lära mig mer och mer och mer. Så har du nån fin låt på lager så tveka inte med att skriva den till mig :D

    Du kanske har nåt förslag? *se menande på Fredrik*

    Hör upp alla! Idag har jag hjälpt Natha att skaffa eb liten blogg. ALLA måste kika in på den och skriva en kommentar! DÅ blir hon glad :) Gå in på detta------------> www. NazzEsFlicka.blogg.se  (Länk finns i min meny :D)

    gfgf
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fredrik

    Vad kul att du lärt dig den nya pianolåten och det gick säkert bra på Provet med :)

    2009-04-24 @ 20:54:52
    URL: http://paracol.blogg.se/?tmp=22223




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback