• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • YIRUMA

    Datum: 2009-04-13 Tid:00:05:27 Publicerat i: Musik & Sång


    Oh My God. Jag har en ny idol. Eller, jag har ju liksom lyssnat på en av hans låtar förut och älskat den, men nu har jag hört ännu fler. Alla är UNDERBARA! Yiruma, älskar dig och ditt piano. Han spelar verkligen underbart, alla borde lyssna på hans musik. Piano, finns det något vackrare? Jag ska i alla fall lära mig fler låtar än "The River flows in You", som Yiruma spelar. Underbart<3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jill

    Heej :) jag älskar oxå Yiruma, särskilt 'river flows in you' och '27, May' :) <3

    2010-06-02 @ 21:33:53
    Postat av: Felicia

    Åh jag älskar också hans låtar! Så fina...

    2010-06-17 @ 18:06:03
    URL: http://lakritsgroda.blogg.se/
    Postat av: melodiii

    Jeg trodde at jeg var den enda som kjende till yurima her i Sverige....)) ble kjempe glad... Jeg elsker å höre på yurima og mine favorit låter er river flows in you og gabriel...Han er utrolig duktig...Love him..

    2010-10-31 @ 23:40:30




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback