• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Blåbärsplockning ^^

    Datum: 2009-08-04 Tid:20:02:10 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Idag var jag med Jossan igen då. :) Vi gav oss av ut i skogen för att plocka blåbär. Hundarna Nellie och Tindra fick också följa med ut och det gick riktigt bra faktiskt ^^ Haha, Jossan jag har ett till bevis på att ditt minne spökar! Vi gick en runda i skogen och plockade då men sedan skulle vi vända. När vi gått en bit så svängde vi in på en stig där vi inte gått förut eftersom jag såg en massa blåbär där.
    Då sa Jossan: "Nejmen, här gick vi ju inte förut!" (hon trodde att vi var på samma stig som vi kom ifrån fast vi svängt av och gått på den där stigen ett bra tag X'D)
    Jag: "Men snälla Jossan, är du seriös?"
    Jossan: "Jaah?"
    Jag: *garvar* "Har du ens någon aning om vart vi är eller?"
    Jossan: "Eh........neej.."



    Haha X'D Henne vågar man ju inte lita på ute i skogen! ^^ Som tur var så hittade vi hem ändå. Min söta lilla Jottan<3
    Efter bärplockningen så stack jag hem för att lämna 'Nellie. Sedan åt jag en macka och tog min heta moppe hem till Jossan där vi bakade blåbärspaj ^^ Medan vi åt så såg vi på Top Model och Top design ^^ Hehe, pajen blev liiiiiite sur X'3  Mend et gjorde inget för vi sockrade efteråt =) Skojigt var det, och gott.

    Klockan sex stack jag hem eftersom vi bjudit hem mormor på middag. Vi åt Ost/skink-paj och det var ljuuuuuuuuuuvligt ^^ Nu sitter jag här och väntar på att vi ska äta blåbärspaj ännu en gång x'D Haha.

    Ha det bra. HEJDÅ!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hahah xD Kul vare iaf ^^

    2009-08-05 @ 12:27:22
    Postat av: cissi

    ohoho! jag har inte ätit en ända blåbärspaj i år. det måste ju ändras

    2009-08-05 @ 23:41:24
    URL: http://xstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback