• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • En ilsken Hanna berättar.

    Datum: 2009-08-07 Tid:09:13:23 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    GAAAAAAAAAAAAAH! JAG BLIR GAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEN!

    Vad är det för dumma människor som sätter igång en skitansbajsmaskin som smäller och slår när klockan inte ens är åtta!? Där ligger jag, fridfullt,  försöker sova med fönstret en aning på glänt då jag håller på att dö av värmeslag och så sätter de på den där DUMMA maskinen! >.< Det fiiiiiinns faktiskt folk som FÖRSÖKER sova! De som faktiskt har SOMMARLOV, tro det eller ej! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

    Dessutom så slutar de ett tag emellan. ca 10min av tysnad och jag sjunker sakta tillbaka in i sömnens underbara värld... och så sätter de på den igen! Hanna goes CRASY! *slänger sig upp ur sängen, drar på sig shortsen, morrar av ilska, kastar sig ner för trappan som dundrar och knarrrar i protest, muttrar något ilsket till pappa, springer till ytterdörren, sliter upp den, springer ut på gården, drar efter andan för att skrika något.......... men går in igen och dricker Löfbergs Lila kaffe*

    När Hanna inte får sin skönhetssömn så blir hon sur. Så se upp alla arbetare, jag BITS!

    hfo öehgipefhpgefhä ehä äeh igieh ckx önfaoh945y qt5yå ayto 3uä53yt80yt 5y0t8å3q t0834qäu0tg uhth oeyht0h853äö <-- Avryckning..
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback