• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GRATTIS BRORSAN!

    Datum: 2009-08-16 Tid:23:47:30 Publicerat i: Familj & Vänner
    Jah, idag grattar vi en underbar storebror som fyller hela nitton år. SNart är du minsann en gammal gubbe! ^^ VIll bara tala om att du betyder jättemycket för mig även om jag skriker och bråkar med dig ibland :P Men vilka syskon gör inte det liksom?

    Du är en bror som man kan lita på till 100%, du ställer alltid upp för en och jag är så glad att jag också får hänga med dig och dina kompisar ibland, trots att jag är jobbig :) Du är en sådan där bror som står för vad du tänker och tycker, envis som sjutton och skulle banka skiten ut vem som helst som gjorde nån av dina nära och kära ledsna. :P EN kille med barnasinne till tusen. Det finns bara en som du, och du är min älskade bror<3 Är glad att du är just MIN bror.

    Jag tror INTE att det finns en bättre bror ändå. Ibland retar du gallfeber på mig men för det mesta så är du super. :) Nu har jag kännt dig i nitton (låååånga ^^) år. FInns så många härliga minnen att tänka tillbaka till. Som när vi lekte fiskar som bodde i örngotten du, jag och Maria. Och när vi lekte "monstret" som du var under filten X'3 Åh vad roligt vi har haft! Men jag minns också nya saker, som rundturer i FInspång i din bil, bio och en hel massa andra grejor. Så himla kul ^^

    Nu vill jag bara önska dig en underbart trevlig födelsedag och hoppas att du bara får det bra. :)
    HIPP HIPP HURRAH HURRAH HURRAH HURRAH, bara-bamp-bamp-bamp-baaaaa!


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anonym

    Såg precis din blogg, gillade din uttrycksfulla presentation längst upp åt vänster ;)

    2009-08-17 @ 00:10:42
    Postat av: Karin

    sv: Jaa visst den var lite lång hehe men bra ändå =)

    2009-08-17 @ 00:12:30
    URL: http://iliike.blogg.se/
    Postat av: linnowa

    SV: Varsågod! :)

    Haha, okej.

    2009-08-17 @ 00:12:39
    URL: http://linnowa.webblogg.se/
    Postat av: TereseErica

    Jättefin blogg!

    2009-08-17 @ 00:17:03
    URL: http://tereseerica.blogg.se/
    Postat av: linnowa

    SV: Haha, eller hur!

    2009-08-17 @ 00:26:03
    URL: http://linnowa.webblogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback