• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kamerarensning = FOTO-DAGS!

    Datum: 2009-08-13 Tid:00:23:52 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Har laddat ur kameran nu vilket betyde att jag har en hel del bilder att lägga upp :) Så nu kommer det en massa bilder från den senaste tiden:
    1. Min födelsedag.

    Såhär fin var man i håret då på födelsedagen. :) Stod ett tag med locktången! ^^


    Nellie var också med och firade ^^ Hon är våt på den här bilden, antagligen badat i sjön.


    Maria, Johannes och Natha var också med och firade! ^^


    Supergod kaka med grädde bjöd jag på när mormor och farmor kom förbi för att fira mig =)


    Maria visar hur snyggt jag har sminkat henne dagen til ära X'3


    Pappa, mamma, mormor, Johannes och farmor :)


    Vad tjock jag såg ut X'D | Hehe egopic | Min syster är så faboulus!


    Mariiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa    | Haha jag är en fjortiis X'D

    Efter det så stack jag, Natha, Maria och Johannes till Norrköping där Johannes och Natha bjöd mig på restaurang och bio! :D Super gulligt av dem<3

    2. Sanna och Nellie.

    Så himla fin!


    Älskar denna bilden! Sanna är så himla sööt!


    Sanna: -SKINKA!          |  Nellie: VAAH!?             |   *SLUURP*

    3. Gultebo

    Linnéa                                                     |          Frida


    Maria med sina sovkompisar på Gultebo ^^

    4. Maria egopic ^^

    Lägger in den här bilden på Maria till Jossans ära. Är hon inte lik Michael Jackson eller vad? X'D

    Nu orkar jag inte mer.. :D GONATT!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: emma

    sv: jo det är han, älskar hans stil på kläder! och han som person verkar underbar!

    2009-08-13 @ 00:34:19
    URL: http://emmaaerngard.blogg.se/
    Postat av: simone

    Sv: Tack hjärtat! Men guud så vacker du är, älskar håret! :) Hoppas du sover gott tjejen! ;)

    2009-08-13 @ 01:29:59
    URL: http://fattybom.blogg.se/
    Postat av: TOBBE

    ny design?

    Förlåt för dåligt aktivitet med kommentarerna från min sida. har mkt att göra och har mått dåligt, men nu är jag tillbaka. Allt bra?



    Du kanske ligger och sover nu,vad vet ja. får säga godnatt utifall :)

    2009-08-13 @ 02:21:38
    URL: http://veteran.blogg.se/
    Postat av: Maria

    Nee, den bilden ser helt störd ut, jag tog ju en till med hatten, endast den får användas. x'D

    2009-08-13 @ 10:21:59
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Olivia

    sv;jag har nyss vaknat, funderar på vad jag ska göra på min lediga dag :) själv?

    2009-08-13 @ 10:37:46
    URL: http://lucesolare.blogg.se/
    Postat av: simone

    Sv: Varsigod! ;) Tycker du också om Hammerfall? Sköna! :D

    2009-08-13 @ 12:34:49
    URL: http://fattybom.blogg.se/
    Postat av: emma

    ehhe ja men hittar alltid nåt när man är ute :D

    2009-08-13 @ 12:37:00
    URL: http://delicious89.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    haha vääldigt lik Michael Jackson må jag säga xD

    2009-08-13 @ 20:06:43
    Postat av: LinneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHHHHHH

    hahahej :D vad hhoooost vacker jag är med maria och frida på våran bild :P och såååå seriös :D

    haha maria goes MariaJacksson xD

    2009-08-14 @ 22:02:53




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback