• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Life is hard = Skolan? :O

    Datum: 2009-08-15 Tid:12:43:23 Publicerat i: Hanna har ordet
    Usch, städa är sååå tråkigt.. >.< Någon som håller med mig? Men det måste ju liksom ändå göras. Tänk vad mycket annat, ROLIGA saker, man skulle kunna hinna med om man inte var tvungen att stääda hela tiden. Om jag skulle lägga ihop all tid jag lägger på städning så skulle det bli VÄLDIGT länge! =P Nåja, sånt är livet antar jag.

    Vill bara lägga till en liten sak som jag tycker var VÄLDIGT konstigt. Det är såhär att min syrra fick en lapp där det står när hon ska börja skolan och så.. Det är ju helt normalt. Men sedan, längst ner på sidan så finns det en bild på ett djur (en söt katt tror jag) som sitter och gråter framför en vissen blomma. Där står även texten "Life Is Hard". Är inte dte helt stört? X'O OOOOJ vad glada och peppade barnen blir att få återvända till tortyren när det står sååå på pappret :o Världens mest deprimerande bild och så "Life is Hard"? Va sjutton ska det betyda? :S Tycker i alla fall jag är stört. Vissa ungar kanske redan har värsta ångesten inför skolan och så skriver de "Life Is Hard" på en bild med en ledsen katt och en vissen blomma!? Det gör ju SÄKERT det hela MYCKET bättre.. störda lärare..



    Här ser ni den MYCKET uppiggande bilden som skolan satte på brevet om att det var dags att återvända till tortyren?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linnea

    men snälla?

    har maria elena som lärare eller xD ?

    2009-08-15 @ 12:57:28
    URL: http://fettmedfjorrtiz.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Haha ^^.. Malin fick en uggla på sitt papper x)

    2009-08-15 @ 13:43:14
    Postat av: Becca

    sv; tack så jätte mycket, detsamma :)

    2009-08-15 @ 17:32:24
    URL: http://bexxan.blogg.se/
    Postat av: jazzi

    sv: aa :P

    haha, det är säkert roligt för ungarna jo :P

    2009-08-15 @ 19:50:00
    URL: http://jazzi.blogg.se/
    Postat av: Ida

    Tack så mycket! Gillar din header.

    Städa är lite halvtråkigt, men när man väl kommit igång med radion/musik på högsta volym så går det rätt lätt, och att få se det fräscha resultatet sedan också! Bara det inte blir alltför ofta ;-)

    Ha det gott!

    2009-08-15 @ 19:54:25
    URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/
    Postat av: Maiia

    Håhå, jag undrar verkligen vad jag fick för lärare. XD

    2009-08-16 @ 17:33:07
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback