• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • My voice is screaming "I WANNA SING!"

    Datum: 2009-08-20 Tid:19:47:59 Publicerat i: Musik & Sång
    Åh, jag vill så gärna sjunga. Jag har verkligen längtat efter att få göra det, men nu när jag väl har chansen så sabbar jag den totalt! >.< Grr.. Jag har tänkt på det så mycket, velat, men inte orkat dra igång det och det är tydligen JAG som måste göra det för att något ska bli av. *suck* Vi får se om det blir nån sång för min del på söndag. Jag är så stressad på allt som åker karusell i min hjärna just nu. Så kanske är det helt enkelt bäst att jag skippar det den här gången? Pappa ska fixa så att jag får sjunga snart i så fall =D Men spela piano ska jag! Och fint skare va! Och bra ska det gå! Det är så sant.

    microphone.jpg Microphone image by Miss-Sahara-J
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Amy

    tack :) Fin bild i headren!

    Allt bra?

    2009-08-21 @ 08:17:13
    URL: http://amyyy.blogg.se/miiralismamma
    Postat av: cissi

    du borde sjunga helatiden tycker jag

    2009-08-21 @ 13:49:17
    URL: http://xstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback