• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shoppa, bada och TV-kväll =)

    Datum: 2009-08-08 Tid:20:03:35 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Igår så var jag alltså i stan. Jag shoppade inte särskilt mycket men en varmlila skjorta och ett par svarta leggings blev det i alla fall. VI var dessutom på McDonalds och åt mat =) MYCKET GOTT! ^^

    När vi kom hem så stack vi till Stenviken där vi badade och hade det jättemysigt. Efter badet så gjorde jag och Natha lasagne som vi åt och resten av dagen ägnades åt TV. ^^ Haha, så kan det va.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback