• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • The second day..

    Datum: 2009-08-19 Tid:17:25:39 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Den här dagen har väl varit ganska bra förutom skitont i ryggen >.< Lektionerna är supertråkiga men jag fann att jag i alla fall inte behövde vara ensam på programeringskursen som, by the way, verkar vara rätt kul ändå :) Gillar INTE svenska och engelska läraren >.< Den enda jag inte ville ha och så typ ÖNSKAR hon oss :P Bajs bajs. Nejmen snäll å lite gullig är hon ju men hon  har så höga krav tycker jag =D

    Nu ska jag färga Jossans hår :D HEJDÅ!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: cissi

    i hope the färgning blir bra^^

    2009-08-19 @ 19:41:00
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Lillatanta

    jossan blev ju riktigt snygg i håret. kan jag få beställa en färgning jag med.

    Nu är jag färdig med bloggen så du kan komma och inspektera. tack för hjälp

    kraaaam från mamma

    2009-08-19 @ 20:06:14
    URL: http://lillatantas.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback