• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Uppe med tuppen?

    Datum: 2009-08-11 Tid:10:53:50 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Idag är man då uppe med tuppen (klockan är tio i elva) och så ska man utföra sin fettförbränningspromenad med Jossan och hunden :D WOHU! :) SÅ nu har jag bara druckit mitt kaffe och så ska jag iväg. Får se hur långt vi går. TJINGELING!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

    kika förbi :)

    2009-08-11 @ 11:35:00
    URL: http://myckelite.blogg.se/
    Postat av: annica

    Duktigt, duktigt!

    Själv har jag kommit så långt att jag köpt löparbyxor. En sak i taget :)

    2009-08-11 @ 11:45:36
    URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback