• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Lösenord är till för personer som minns...

    Datum: 2009-08-04 Tid:00:33:56 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag 3/8 måndag så var jag med Jossan. =) Först ringde jag henne och vi bestämde oss för att vänta tills vi hade ätit innan vi skulle va. Så fick jag gå ut med hunden så länge. Det blev en långpromenad och det var riktigt mysigt. Älskar min lilla hund. Hon lyser verkligen upp min värld då den känns grå och dyster. Det är så himla bra att ha henne här när man har det jobbigt.

    Nellie uppskattade promenaden väldigt mycket och var glad hela vägen ^^ En bit innan jag kom hem så stötte jag på Jossan som också var ute med Tindra =) Haha , det var ju lite skojigt. Vi måste verkligen lära våra hundar att promenera TILLSAMMANS så att vi kan gå på promenader ihop. De har nämligen varit ganska bångstyriga vid tidigare försök. MEn den här gången  tyckte jag att det gick riktigt bra.

    Efter promenaden så gick jag hem och åt mat. Det blev vanlig husmanskost, köttbullar/falukorv och makaroner som var ihopmojsade som gröt :S Men det gick i ändå ^^ Just när jag ätit klart så ringde Jossan och sa att hon också var färdig och så bestämde vi oss för att jag skulle duscha å så skulle Jossan komma hit. När jag duschat och klätt på mig så kom då min lilla Jossan-kossan och vi satt lite vid datorn och kollade lite recept, frisyrer och grejjor på hemmagjorda ansiktsmasker och hårinpackningar =) INtressant.

    Därefter så fick vi kaffe med grädde och oboy av pappa och så såg jag och Jossan på Tyra Banks show och Top Model medans vi knaprade i oss bullar och kaka ^^Tyra Banks show handlade om skönhetstävlingar för barn och GAH vad sur jag blir. LÅT BARN VARA BARN! En liten tvååring ska INTE bära smink som en tävlingsinriktad fotomodell :S Inget barn ska ställa upp i sånna där skönhetstävlingar! Jag tycker knappt att vuxna ska göra det heller. Det är ju för sjutton helt stört!


    Efter Top Model så gick vi in på mitt rum igen och jag började leka med Jossans hår. Först blev det inflätat, sedan luggfläta, sedan tupering men tillsist så fixade jag frisyren "en Ragatas skatbo". Jossan blev mycket nöjd ^^

    Efter frisörleken så gick jag och Jossan ner på Finspång. Först blev det djuraffären, sedan Pressbyrån där vi skulle köpa glass men sedan beslutade vi oss för att gå vidare till B-hallen. Där köpte vi oss en varsin Twister och så fortsatte vi tillbaka till centrum och ner till Kristallen. Vi tog en promenad genom Ica och så gick vi hem ^^

    Väl hemma så tvingade jag Jossan att bli medlem på en sida kallad "Mer-trafik.se". Sidan gör så att man får mer som besöker bloggen och den är HELT gratis ^^ Man samlar poäng genom att titta på andras bloggar.
    ( http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=schnuffy
    hur som helst så är det så att de skickar ett mail och så till ens msn där man ska bekräfta sitt medlemskap och så och därför skulle vi alltså logga in på Jossans msn för att fixa detta. Men sjääääääääälvklart så hade Jossan glömt bort lösenordet. HAHA, vi provade en massa olika som hon trodde att det kunde vara men inget av dem stämde. Hon hade ett lösenord som hon inte provade eftersom hon sa att hon var SÄKER på att det INTE var det så tillslut så börjad vi mixtra med att skicka lösenordet till en annan msn å en massa. VI kämpade typ aslänge men så sa jag till Jossan att hon kanske skulle prova det där lösenordet i alla fall. Jossan sa typ okej då och så provade hon.. SJÄLVKLART SÅ VAR DET RÄTT ^^ HAha X'3 Söta Jossan<3



    Efter dataproblemen så såg vi på Top Design och åt kvällsmat och sedan såg vi på lite random program. Sedan (efter nio) så skulle Jossan gå hem :( Så då sa vi adjö och jag stack ner till mamma och mormor för att se hur de hade det. Vi såg på bingolotto och sedan på Beck. Efter halva Beck så gick vi hem så att mormor skulle få sova (hon hade kännt sig ensam så att mamma fick komma) men i slutet av Beck så blev jag självklart gråtig >.< Usch usch.. saknar min morfar så<3

    Sedan så sitter jag alltså här. Beck är slut och nu ska jag bara publicera detta inlägg och sedan läsa min nya bok och sedan Sova. :) I morgon får vi se vad som hittas på. Det blir säkert något kul.

    HEJDÅ / Hanna.                                 

    BLI MEDLEM --> http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=schnuffy 
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jonte

    Det är bara att se den, helt klart värt det den va sjukt bra.. jag vet han är sjukt duktig skådis!

    2009-08-04 @ 00:43:13
    URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
    Postat av: repeatmymusic

    Tack så mkt! Japp älskar att skriva... låter det bra? :)

    2009-08-04 @ 12:09:46
    URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
    Postat av: repeatmymusic

    Sv: Ok va härligt, det är väldigt kul och bra ifall man vill få bort vissa tankar :)

    Du får väl försöka komma igång med skrivandet igen då :)

    Nej jag köpte den för 100 kr :p

    2009-08-04 @ 12:39:12
    URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    De va sköjigt! ;D HAHAHA (A)

    2009-08-04 @ 18:35:43
    Postat av: repeatmymusic

    det får du allt göra :)

    va tycker du om allt jag skriver då? ska jag ändra på nåt eller va säger du? :)

    2009-08-04 @ 19:49:03
    URL: http://repeatmymusic.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback