• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Mycket man hann med idag då.. :'o

    Datum: 2009-08-10 Tid:21:06:13 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag var jag i stan med syrran och Jossan. ^^ Pappa skjutsade in oss till centrum där vi började vår rundvandring. Vi gick å vi gick och vi gick och vi blev hungriga.. Vi hade bara gått ett litet tag då vi alla (=jag å Jossan X'D) var så hungriga att vi blev tvunga att stanna och köpa lite kycklingkebab. MYCKET GOTT var det :D Jossan lyckades på något underligtvis (eller var det kanske på flit? :'O ) tappa en massa sallad i sin fanta hela tiden X') Lite klantigt tyckte jag och ganska äckligt.. Men kanske gillade hon sin sallad på det viset, vad vet jag. Smaken är ju olika ^^


    Vår kebab såg mycket godare ut. :)

    Efter det så fortsatte vi vår farofyllda resa mellan galgar och tyger i alla möjliga kläder. (Jag svär att en tröja nästan fick tag i mig!) Maria lyckades hitta en kjol på Monki som kostat 300kr men som nu kostade 75kr ^^ Hon slog till så stack vi in på Lindex (?) och kastade in Maria i en provhytt  så att hon kunde byta till kjolen X'D Sedan gick vi ut igen. 


    Här är en bild på kjolen som Maria köpte, mycket söt på henne med ett rosa linne till! :)

    Vi fortsatte resan men ingen av oss hittade ett dugg, *suck* så himla typiskt mig.. GRR.. Vi gick iaf. till Pressbyrån där Jossan köpte en vitamindricka som inte smakade nåt ^^ Maria å jag däremot gick till McDonalds och köpte en varsi chokladmilkshake X'D Haha, så nyttiga va vi.  


    Jossans dricka ^^ <----------------------> Min å Marias milkshake X'D

    Efter milkshaken så beslöt sig Jossan för att vi skulle gå tillbaka till Monki där Jossan hittat en kjol som hon KANSKE ville ha och så bar det av igen. När vi kom dit så hoppade Jossan snabbt i kjolen och jag drog på mig en ENORM oversizetröja, som såg ut som ett randigt lakan med hål för huvud och armar, bara för att prova liksom ^^ Tröjan var USCH men Jossans kjol blev "uhlala", så det slutade med att Jossan gick därifrån med en fin Monki-kasse i ena handen.

    Hittade tyvärr ingen bild på Jossans kjol :(

    Därefter så ville vi gå til Myrorna, Maria hade tjatat jättemycket så vi gick ner längst Drottninggatan för att leta efter den. Det gjorde vi inte och jag orkade faktiskt inte springa runt och leta något vidare nogrannt efter allt motionerande. Så vi gick ner och så efter 45min och en missuppfattning så hämtade Jossans mamma upp oss :D

    Inte ens en sånhär slaskig liten Myrorna hittade vi :(


    Efter det stack jag hem till Jossan och vi drack kaffe (nähä?) och åt bullar ^^ Därefter så såg vi typ bara på TV och snackade å sånt.. Det var skoj som vanligt<3 =) Sedan följde Jossan mig en bit hem  =D


    Morgondagens planer: Efter klockan 10.00 gå en morgonpromenad med Jossan, innan frukost. :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fredrik

    Mohaha. jag vet var myrorna är xD Hej iallafall , jag får väl skriva en liten liten kommentar :D

    2009-08-10 @ 22:21:41
    Postat av: Moa

    Tackar så hemskt mycket :D

    Vet du om att du liknar heidi montag på den översta bilden???

    2009-08-10 @ 22:43:56
    URL: http://mouya.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA de va skööj! xD <33 Sallad i läsk är såå gott!! host haha

    2009-08-10 @ 23:38:09




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback