• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Avatar =)

    Datum: 2009-12-30 Tid:21:58:26 Publicerat i: Film & Böcker


    Idag var vi på bio -jag, Victor, Maria, Mamma och Pappa. Mamma hade nämligen fått några biobiljetter i julklapp så hon ville bjuda mig och syrran. Och filmen, det var helt klart en av de bästa filmerna jag sett! Älskade den och att se den på bio var asbra! Det är en sån där film som man inte vill missa en sekund av och vill se ALLT, otroligt vacker film, spännande, lite rolig och mycket fantasifull. TÄnk om man fick besöka den där världen *sucka drömmande* Bättre än mina förväntningar, och mina var höga! :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Hanna

    Gott Nytt År :D

    2009-12-31 @ 11:12:57
    URL: http://hannanas.webblogg.se/
    Postat av: Fredrik

    Filmen var SKITBRA!!!!!!!!!!! (Jä*la människor.) förutom dom snälla ^^

    2009-12-31 @ 16:23:56
    Postat av: Veronica Pain

    Åh den är så bra! Så vacker och hemsk :P

    2010-01-03 @ 03:18:22
    URL: http://veronicapain.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback