• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Barnvakt :D

    Datum: 2009-12-09 Tid:23:16:46 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har man då gjort fysikprovet som faktiskt kändes riktigt bra!  Underligt nog :) Hoppas att det gick bra! ^^
    Efter skolan så hängde Victor med hem ett tag. Det var roligt och vi hade det riktigt mysigt. Men sedan var han tvungen att dra vidare för att repa med bandet och så kom Jossan till mig. Ska sjunga i kyrkan på söndag, det kommer att gå skit, och Jossan och jag var tvungna att planera och bestämma en massa :)

    När det var klart så fick  jag genast slänga mig i bilen för att åka hem till min faster och min lilla kusin Lucas som jag skulle vara barnvakt åt :) Hon lämnade lite pengar och så var jag och syrran ensamma med lillen som snart fyller fyra. Det var jätteroligt och Lucas uppförde sig micket bra även om han var rätt busig ibland<3 :DHihi. Vi la mellan en tårta där och gick till Meri och köpte pizza :) Jättekul var det faktiskt och Lucas verkade så nöjd. Han fick ju dessutom en liten god klubba av mannen i pizza-stället ^^

    Nu har jag fått slappa lite och änltigen fått pengar på mobilen. Det är härligt! :) HAha. Nu ska jag sova igen. :P Så mycket att göra. Får blogga på jullovet! ^^
    HEJDÅ!


    Den där lille krabaten var jag barnvakt åt! :D <3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: annica

    Vilket bra kort! Kan du maila mig det?

    Och du, han blir inte 4 utan 3 år idag :)

    2009-12-10 @ 20:11:20
    URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com
    Postat av: Syster

    Det var riktigt trevligt! :D Älskar bilden på dem. :D <3

    2009-12-10 @ 20:36:04
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Victor

    han mannen som jobbar på meri är ajaz pappa ;)

    2009-12-15 @ 21:03:48
    Postat av: alicia

    vad söta som du <3

    2009-12-20 @ 19:00:06




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback