• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Some boring update..

    Datum: 2009-12-28 Tid:01:17:18 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Det har hänt mycket sedan sist jag skrev och jag vet att jag har lovat att bli bättre på det här med bloggning. Men nej tyvärr, verkar inte som om jag kan bli det. Har alldeles för mycket att göra. Viktigare saker för mig än att sitta vid datorn å skriva ointressanta inlägg som typ ingen ändå läser xD Fattar ni?

    Nu kan jag i alla fall tala om att jag har haft en riktigt härlig jul som jag är micket nöjd med. Har bland annat fått en helt ny dator + 22tums widescreen-skärm (stavning? xD) i julklapp! Skitglad är jag x) Min förra dator höll nämligen på att dö när som helst förut så det behövdes verkligen en ny dator inne på mitt rum. TACK FÖR DEN <3 Fick en massa andra fina julklappar också. :) Pengar, morgonrock, ansiktmasker, parfym, boken "Genom Dina Ögon" (som jag önskat mig micket! ;D<3) vantar, strumpor, snygga hörlurar med mick till datorn............. listan är lång och jag är supernöjd :)

    Jag har haft riktigt mysigt om dagarna också. Hittat på en hel del mysigheter och idag har jag träffat Victor (älskar dig :D<3). Han följde med mig när vi skulle åka till Stenviken för att slänga ut hunden i snön ett tag. Det var roligt och vi had elite snöbollskrig. (Till Victor Trollsås <3 : JAG MYLA DIG MINSANN VICTOR! kOM INTE Å SÄG NÅT ANNAT! (A) xD)

    Efteråt gick vi hem till mig och VIctor hjälpte mig lite, eller ganska mycket egentligen xD, med den nya datorn och det är jag glad över för kan inte ett skit själv =) så nu är min data helt okej att sitta vid och leka med x') på kvällen skulle vi se på Avatar men efter en del krångel så slutade det med Ice AGe 3 istället vilket enligt mig blev en succe xD SKitrolig var den och jättemysigt med Victor. Värd att se!

    Nu har jag tänkt att slappa lite och läsa innan jag sover. Är skittrött. Förlåt för mina tråkiga inlägg. Har bara inte tid. SKa försöka förbättra mig. x'3 Bilder från allt blir nog i morron!


    Vad fick du i julklapp? :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Cissi

    ooh ansiktsmasker är bra att ha^^

    jag fick massa pengar och en såndär sak som rycker upp hårstråna och inte rakar av dom... epilator... ingen vet typ vad det är -.-



    puss och nyårskram!

    2009-12-28 @ 18:46:43
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA jag har också sett på Ice Age 3!! xD Va skojigt hahaha

    2009-12-28 @ 23:11:30




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback