• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Julafton-bilder & Snökrocket.

    Datum: 2009-12-30 Tid:13:39:51 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Tänkte slänga in lite bilder från julafton och snökrocketen. Min familj är nämligen lite sådär halvknäpp så på juldagen gav sig jag, Jonas (min kusin ^^), Maria, pappa och Johannes ut för att spela krocket i snön xD Det var riktigt roligt ska ni veta fast det tog lång tid. Något som kan tänkas göras om faktiskt XD

    Här kommer bilderna från Julafton:


    Köttbullar är ett måste på julbordet! :D


    Juligt värre ^^ XD


    ÄLskar julstjärnor :)


    Stjärnan i fönstret. :) Tycker det ser lite fint ut på bilden :)


    Plast-julgranen på övervåningen. :) GAnska dålig bild men.. iaf XD






    Vår lilla pepparkaksstad som inte blev så som vi trodde eftersom vi aldrig fick tid att fixa den. :)


    Maria, farmor och lillkusinen på julafton.


    HAha xD MAria å min brorsa X)




    TOmten hälsa på xD






    På juldagen kom släkten till oss. :)


    Mormor spelade lite piano :)


    Denna söta cupcake fick jag av Jossan! :) <3


    VI hade lite skoj på julafton XD


    Haha xD NEllie skulle va med och VISST blev det succe? xD *host*



    Bilder från snökrocketen:


    HAHA xD Jag tar i så att hela bågen flyger iväg, kolla på trädet! ^^




    Kusinen Jonas - han som kom på den nya sporten SNÖKROCKET!






    Avslutar med en härlig bild på söstra mi! :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback