• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ellos :D

    Datum: 2009-02-04 Tid:21:27:14 Publicerat i: Mode & Shopping
    Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. Vi fick sluta halv 2 eftersom vi inte hade någon fysik :) Skitbra tycker jag! ^^ Efter det så hämtade jag lilla Sophia på moppen vid tre, så att vi kunde leka. Det blev en hel del skratt och en mycket Guitar Hero :) Jätteroligt enligt mig i alla fall. Det måste vi göre om<3

    Efter det så satte jag mig vid datan ett tag och LATADE ^^ Jajamen, det händer ibland (A) *host*

    Sedan var det då dags att beställa kläder från Ellos.se. Fatta vad svårt det är! För det första så har de MILJONTALS kläder att välja mellan. Så om man råkar tappa bort ett plagg man vill ha så är det nästintill omöjligt att hitta det igen. Sedan så var man tvungen att bli medlem på den där himla ellos.se. Först funkade det inte och så stod det att användarnamnet var upptaget. Så vi gjorde ett nytt men inte heller det fungerade av någon anledning. Det blev "fel" stod det. Sedan så var det tydligen så att vi hade skapat ett konto på det första användarnamnet i alla fall! Även om det stod att det inte hade det.. >_< *suck*

    Sedan när vi skulle skicka själva beställningen så kryssade jag bort en av min atröjor eftersom ja hade köpt så mycket. Men när mamma och syrran och jag såg priset så ångrade vi oss. LIIITE till kunde vi la handla för? x'D Så vi satte oss och letade efter den där tröjan igen. Så vi letade, och letade och letade och letade letade................ och tillsist så såg vi att det var en av de tröjorna som vi rullat förbi ett par tusen gånger fast i en annan färg X'D Dyngsmarta asså!

    Men tillsist blev det alltså en beställning, jag är riktigt stolt ^^ Tänkte att ni skulle få se den här nedan. Ett tips från mig är faktiskt att handla på ellos.se ^^ Fina kläder och dessutom oerhört "lätt" *HOST HOST HOST*

    d

    Bild: Jajamen. min betsällning ^^ Rätta färgerna har ja tagit åsså på bilderna :)

    dw

    Bild: Sophia och jag idag ^^

    dd


    Bild: Sophia är såå söt ^^<3

    df

    Bild: Bara för att jag ock Sandra är så himmla snygga på den här bilden ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sophia (:

    klart vi ska göra om det! snart tycker jag! när kan du ? :D

    2009-02-07 @ 20:49:04
    URL: http://s-sophiava.blogspot.com




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback