• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • OOH, Benjamin Button :D

    Datum: 2009-02-01 Tid:16:34:36 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Nu har jag en liten fråga förstår ni, vad vill ni se mer av på bloggen? Mer bilder? Mer text? Mer mode? X'D Nejmen liksom.. Är det någonting som ni tycker jag borde göra med min blogg? Tar gärna emot förslag av alla slag X'3 *fyndigt sagt vah?* Jag vill ju liksom att den ska bli roligare ^^ Borde jag kanske göra om layouten en aning? Aja, svara nurå ^^

    Har märkt att det faktiskt finns en del personer (?) som läser min blogg. :) Och det är ju förstås SUPERKUL! :) Har liksom fixat en gästbok nu så ni kan väl ändå lämna ett litet tassavtryck när ni ändå är här? (A) Det göra Hanna VÄLDIGT glad :T

    Aja, idag är det söndag då. Varit ute med hunden i morse, sedan suttit här och tråkat ungefär >.< Inte alltför kul. Men igår va man i alla fall på filmen "The Curious Case Of Benjamin Button". Sandra<3 fick en biobiljett av mig och Jossan<3 i födelsedagspresent så därför fick det bli den här filmen. Jag tyckte att det faktiskt var en VÄLDIGT bra film. Mycket annorlunda och ENORMT lååång :) Inte alls som man tror i alla fall.  De KUNDE faktiskt ha kortat ner den lite på vissa ställen, blev en aning seg. Men annars va den bra :P Lite sorglig om man får säga så.. Men Brad Pitt var ju så himla snygg att det vägde upp dessa små kritiksord X'D Buyeh! GRRR ^^

    Aja, nu kommer det nog en del bilder istället. Ska ladda upp de som jag tog på promenaden i morse och på Sandras å min blåa kaka och lite sådant. Men orkar inte ladda upp allt nu.. men håll till godo ^^

    :D

    Bild: Mycket bra film :D

    fdf

    Bild: Idag har jag fixat gästboken :D Nu är det bara att du klickar på den så kommer du dit^^

    xc

    Bild: Av mig X'D PÅ mig :) Fixad av mig :)

    d

    Bild: Samma som ovan fast lite annorlunda :) Vilken föredrar du? nr 1 eller nr 2 :)

    bgkni

    Bild: Av mig. På ett träd och solen. Fixad av mig. Tycker den ser lite spöklik ut ;)

    sd

    Bild: Lite Leek :P

    d

    Bild: På sööta Sandra :D Av mig.. ^^

    d

    Bild: Brasan i Stenviken när vi grilla körv :P

    df

    Bild: På min lilla Schnuffsegull<33 :D

    sadsd

    Bild: Gillar de här gammla träden :) De har bott en uggla i det här! ^^

    g

    Bild: På Bejmanin Button :D (Brad Pitt för de som inte ser det X'D)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback