• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • CRAAAAAASY :D

    Datum: 2009-01-27 Tid:18:51:47 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Jaaah, jag  VET att jag SUGER på att lägga in bilder >.< åh inlägg överhuvudtaget. Men jaa. Som vanligt säger jag att jag ska FÖRSÖKA bättra mig. Men om jag lägger in mer bilder så får allt NI som faktiskt läser ta och lägga in lite kommentarer också! För annars blir det ju inte speciellt skojigt.

    Idag har jag väl mest tänkt lägga in bilder tror jag. Några som är oredigerade och såå ^^ Bara för att det är så fina och man får en massa fina minnen i skallen då man ser dem, jag i alla fall. Hur som helst så har jag hoppat med lille Wayfarer idag dåe :) DEt va jättekul, även om jag var nervös ^^  Nu ska jag snart sticka ner till seven där det ska fotas en massa knäppa saker X'D Kanske är jag snäll och lägger in en del av dem här? SKULLE NI VILJA DET? VAH VAH VAH? :D However. Håll till godo med bilderna som kommer här nedan :)

    URSÄKTA MEN JAG ORKAR INTE REDIGERA BILDER JUST NU ^^ SÅ NI FÅR TA DEM SOM DE ÄR :)

    fsf

    Bild: Haha ;) blir lite glad i magen av den här bilden på min brorsa (ganska gammal bild) och hans tjej (Natthas) Lillebror. längtar tillbaka till den sommaren<3

    df

    Bild: Ännu en bild från samma sommar :) Älskar min lilla hund<3

    sd

    Bild: Älskar den<3 :) Nattha och Brorsan ^^

    hfh

    Bild: Haha X'D Jag typ fuuuul och solbränd ^^ Men MYSIGT vare x'P

    rerer

    Bild: Tycker om denna bild åsså :) På nattha och en nyckelpiggggga ^^

    fdf

    Bild: EDWARD ÄR MIN! BARRRAAAA MIN! BARA SÅ NI VET! :D Är helt GALEN i dessa böcker^^ De bästa jag läst i hela mitt liv. Ska läsa TREAN snart :D

    dgfdf

    Bild: Avslutar med en bild på min ÄLSKLING som jag hoppade idag<33 :D



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback