• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Gammalt..

    Datum: 2009-07-03 Tid:01:06:10 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar

    Hehe, nån gammal "dikt" jag skrivit för VÄLDIGT längesedan :)

    ~ STADIG SOM EN KLIPPA~
    Jag räckte mig min hand, du drog upp mig ifrån mörkret.
    Jag gav dig ett svagt leénde, ditt leénde sken som solen.
    Jag följde dig med osäkra steg, du gick med stadig kurs.
    Jag visste inte vart jag skulle, du var alldeles säker.
    Du räckte mig din hand, och jag tog den för att aldrig släppa.
    Du gav mig ditt vackra leénde, jag skulle för aldrig ditt leénde glömma.
    Du gick med din stadiga kurs, jag följde den för alltid.
    Du visste vart du skulle, och visste du så visste jag med.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback