• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • INKHEART

    Datum: 2009-07-17 Tid:22:48:31 Publicerat i: Film & Böcker


    Såg just denna film. Den kanske ser larvig ut på bilden och så men jag tyckte att den var skitbra! ;D GIllar skådisarna och handlingen och allt. :) Den var inte gjord på ett sånt där larvigt sätt som många filmer som är väldigt fantasy kan vara gjorde. Den va liksom seriös samtidigt och det gillade jag X'3 Verkligen värd att se och du som gillar actionfyllda, fantasibaserade, roliga, spännande, mystiska, sagofyllda, annorlunda filmer där sagans karaktärer verkligen kommer till liv (hihi X'D Ni som har sett den fattar) borde verkligen se denna ^^ Oh, I like it!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Terese

    Var filmerna bra?

    hehe jodå de e bara bra :)

    2009-07-17 @ 23:13:55
    URL: http://fantasidif.blogg.se/
    Postat av: victoria ♥

    ja de tycker jag :) nej de gör jag inte :p

    2009-07-18 @ 00:00:03
    URL: http://vpetersson.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Jag har också sett den! den var faktist bra :)

    2009-07-18 @ 09:06:18
    Postat av: cissi

    tack för filmtippset^^

    2009-07-19 @ 18:48:48
    URL: http://exstar.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback