• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kom hem tidigt från semestern...

    Datum: 2009-07-07 Tid:20:53:09 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar
    Det är bara inte rättvisst! >.< Du måste bara bli bättre.. du förtjänar det verkligen. Jag tänker fortsätta att be och hoppas på att du bara ska bli bättre och bättre. Du betyder så mycket för oss alla och jag vill verkligen att du ska bli bra. Vi älskar dig. Huvudsaken är att du får må bra. Det kom som en chock för oss alla och eftersom vi mår så dåligt så kan jag inte ens tänka på hur dåligt du mår. Du har alltid varit så pigg och glad, så varför hände då detta? Vi tror att du blir bättre och vi ska göra allt vad vi kan för att få dig att återhämta dig. Det är du värd. Du har alltid ställt upp för oss, varit vår trofasta klippa och vi älskar dig. Så nu är det vår tur att ställa upp för dig, vår tid att hjälpa.  Älskar dig morfar.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: ♥Jenny♥

    hahahaha ahh pepsi e faktist helt ok men vanilla coke beroende framkallande mmmmm ehehe

    2009-07-07 @ 21:21:53
    URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
    Postat av: Fredrik

    vad tråkigt :(

    2009-07-07 @ 21:59:31
    Postat av: Jossan

    ;( <333

    2009-07-15 @ 15:11:07




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback