• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Maj lövly fränd Sändra ^^

    Datum: 2009-07-15 Tid:00:06:54 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Idag så var man då med lilla Sandra :D Jag stack hem till henne och först satt vi och snackade ett tag, mycket mysigt. Efter det så stack vi ner för att spela kort med MAria och FRida, ett kortspel (Baccarun?) som  jag aldrig hade kört förut som var ytterst komplicerat men rätt skoj när man liksom fick kläm på det ^^ FRida vann överlägset och jag lyckades knipa åt mig andra platsen! :O HEhe mycket skojigt.

    Efter det så snackade jag och Sandra lite mer. :) VI har intressant konversationer hon och jah X'D ANnanasen går bara inte att slå Sandra! Och den där gången då vi hade det lite.. öhööm.. Brandfarligt? X') Hihi. Sedan så tjatade SAndra så dant att vi skulle se Sagan om ringen (ditt lilla sagan-om-ringen-freak ^^) så tillslut så sa jag "Äsch, v sjutton. Sätt på sagan om ringen då X')" och så började vi kolla på trea filmen. Mitt i filmen sprang vi ner för att hämta mat som Sandras lilla mamma hade fixat, MYCKET MYCKET Gott var det! Till efterrätt fick vi dessutom mockarute-muffins som vi smaskade i oss under filmen. SKojigt skojigt.

    EFter filmen så gick vi ut för att återigen kolla vad MAria och FRida gjorde och det visade sig att de spelade bandy med en liten söt flicka X'3 Vi var självklart med och spelade och målade lite med hennes ASFALTS-kritor som hon så fint sa att de hette :)

    SEdan gick vi in, såg på simpsons och sedan stack jag hem igen. När jag kom hem så tog jag en joggingrunda med Nellie :) HAha, den lata hunden! Måste få upp hennes kondis lite vah? X') Hähä. Men det var mysigt. Nu har jag sett på TV och ätit blåbärsscones som jag bakade i morse.

    Nu är klockan en minut över tolv och jag ska göra mina sit-ups och min hantelträning. ^^ Träningsvärken ibenen börjar avta men jag får vänta lite till innan jag gör mina utfall :) Jajjamen.. Ett långt inlägg som antagligen ingen kommer att läsa. :)  

    v

    Visst är hon fin min lilla Sandra? :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: victoria ♥

    Tack så mkt din är jätte fin med :)

    japp de har jag men de är bara headern och bakrunden kan inte så mkt annat ;p

    2009-07-15 @ 00:12:28
    URL: http://vpetersson.blogg.se/
    Postat av: sara

    hihi. vad söt hon verkar! colin är också riktigt smart. han skulle nog kunna lära sig vad som helst. :)

    2009-07-15 @ 08:20:11
    URL: http://smuls.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback