• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Moviedag ^^

    Datum: 2009-07-17 Tid:01:00:10 Publicerat i: Film & Böcker
    Idag har man alltså varit med lilla Jossan då, som ÄNTLIGEN kommit hem från semestern. :) Dagen började klockan tio då jag steg upp och åt frukost. Sedan ringde jag Jossan och vi bestämde oss för att ta en promenad med min lilla hund. Nellie blev jätteglad att se Jossan, jag med, och vi gick en promenad, -dock inte så lång på grund av det varma vädret.

    Efter det så stack vi hem till Jossan och såg på Kalle och Choklad Fabriken, den med Johnny Depp. Jättebra var den! Har hört att det är en massa som INTE gillar den men vaddå, den är ju superbra! :D Hur kan man inte gilla en film med Johnny Depp? X'D Haha. Jag gillade den i alla fall, mr Depp var så söt i filmen ^^ Nån mer som gillar den?

    Efter det så (vi åt Mosacka emellan :D) såg vi lite på TV. På typ "My super sweet 16 UK", "The Hills" (fjortisprogram jag vet X'D), "The Hills", "Bones" (en liten stund), sedan hämtade vi fika (daimtårta MYCKET gott :D Och så kaffe såklart) och sedan såg vi på "Gorden´s kitchen nightmares" och tillsist "Supersize v.s Superskinny". Haha X'D Blev en himla massa TV idag. Kan bero på värmen och att jag hade så ont i magen >.< :D Men det var SJÄLVKLART superskojigt. ^^

    GLlatt du är hemma Jossan<3 It´s soo delichis!

    Sedan så följde Jossan mig en bit hem och jag såg på ännu en film (en ungdomsfilm X'D tillåten från sju år men som var RIKTIGT Bra) där Djungel-George var med x') Först såg vi den i vanlig version och efter det lite i 3D, mycket coolt ^^ Haha nördigt medn skojigt :D Filmen var overklig men bra :)

    Jah det var i stort sätt min dag. I morgon ska jag nog vara med Sanni och Jossan. Vill också önska min kompis SAndra<3 lycka till då hon ska till Turkiet då :D Grattis till henne!

    Ha det så bra alla.
    FÖLJ GÄRNA MIN BLOGG VIA BLOGLOVIN. (länk i menyn)


    Film jag rekomenderar till Tim Burton-gillare och folk som gillar konstiga annorlunda filmer som dock är lite overkliga men roliga :D


    johnny-depp.jpg johnny depp image by heatheranisha
    Johnny Depp är snygg ^^ EN bild till Jossans ära =)

    df
    Jossan är också snygg så det här får väl bli till alla killars ära =D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Haha de va skööj xD <33 Johnny Deeeepp dreggel XD Haha du är snyggast darling <33

    2009-07-17 @ 11:07:22
    Postat av: fredrik

    haha. det lät som en trevligt tv tittande dag. Så kul med jossan hemma i finspång så man vet var man har henne xD Haha hon kan ju gå vilse i skogen x) Lät också trevligt med det där fikandet :P

    2009-07-17 @ 17:20:43




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback