• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nytt i garderoben =D

    Datum: 2009-07-20 Tid:00:28:06 Publicerat i: Mode & Shopping
    Så var det dags för en liten uppdatering då. Idag har jag varit i stan och tänkte lägga upp lite bilder på mina shoppade prylar ^^


    H&M Bronsing powder 59:-
    Cubus -vit skjorta 249:- (hittade ingen bild)
    Ben&Jerry´s Wich 25:- glass ^^ Supergood! :) (men jättedyr :S)


    Och sedan så va det nog inget mer :S HAde så himla ont i ryggen att vi fick åka hem. Usch, hatar det verkligen.. Önskar jag visste vad det var.

    Hur som helst så är morfar bättre. Jag hälsade på honom igår och jag blev sååå glad :D <3 (för er som bryr er och undrar hur det är med honom.....................) Han blev jätteglad att se mig också och tog tag i min hand. När jag efter ett tag släppte den och satte mig så sträckte han sig efter mig och ville hålla min hand igen :) Min underbara morfar<3 Bli bra SNART! NU!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sara

    åh va gott med B&J, men det är ju dyrt!

    2009-07-20 @ 10:27:44
    URL: http://saramarian.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Va bra att han mår bättre! :D <33

    2009-07-20 @ 12:47:44




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback