• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Stan och sjukhusbesök.

    Datum: 2009-07-13 Tid:22:06:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Nu är jag hemma efter en tripp till stan. Brorsan och några kompisar skulle in till garaget och Johannes erbjöd sig att släppa av oss i centrum så länge. Maria, jag och Natha (Johannes flickvän) tackade jag och så bar det av. VI gick i massor av affärer men ingen hittade någonting att köpa. Jo, MAria köpte iaf. såpbubblor i en behållare i glassstrutform som luktade chokladglass som vi provade ute på gatan sedan ^^ Dessutom så köpte jag och syrran en varsin äppelmuffins. :) Mycket mycket gott!

    Det var bara det att klockan sju så stängde affärerna och vi hade ingen mobil att ringa till JOhannes med så vi visste inte vad vi skulle göra tills han ringde oss. TRodde nämligen att det skulle vara öppet till åtta-nio. Men så var det inte och vi yrade omkring i det stängande varuhuset ett tag X'D Åkte ner i en glashiss och lite sådant. Sedan så gick vi iallafall ut och satte oss på en bänk och blåste såpbubblor (samt gick till apoteket X'D X'3) medan vi väntade. Tjugo i åtta kom Johannes och grabbarna rullandes.

    Efter det så stack vi till Leons och åt lite mat. Sedan åkte jag och syrran till sjukhuset för att hälsa på min stackars morfar. Jag såg lite skillnad iaf. Hans blick var piggare och det var någonting med hans utstrålning, tror jag, som fick mig att tro att han var bättre. Färgen i ansiktet och så. Min älskade morfar, han flyttar till sjukhuset i FInspång imorgon. DEt blir lättare för oss alla då. Usch jag hatar att behöva se honom så sårbar och sjuk.. :( Men jag tror han blir bättre!

    Nu sitter jag iallafall här och ska nog snart dricka jordgubbs-te :) Det ska bli gött! ^^ SKa göra mina sit-ups sedan. Ses alla!



    EN bild på Norrköping ;P (där ja shoppat)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sara

    svar:

    colliesar är underbara. :) jag har faktiskt aldrig hört talas om eurasier. är den stor eller liten? slät päls eller fluffig?

    2009-07-13 @ 23:03:32
    URL: http://smuls.blogg.se/
    Postat av: RSON

    Gillar du Twilight?

    2009-07-13 @ 23:13:42
    URL: http://tjugominuter.blogg.se/
    Postat av: sophia

    nja är inte nöjd med den, din är mkt finarê ^^

    2009-07-13 @ 23:52:19
    URL: http://myprperty.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback