• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Träningsvärk.

    Datum: 2009-07-12 Tid:12:18:27 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Jah, syrran och jag tränade ju så mycket igår att vi har värsta träningsvärken! Måste säga att de där 80st utfallen var VÄLDIGT effektiva. Trodde verkligen inte att man skulle få sådan här träningsvärk ^^ Idag blir det antagligen att ta det lite lugnt istället då. Träningen får jag nog tyvärr nästan skippa idag :/ MEn hantlarna kommer inte undan! ^^ Inte heller de 100sit-upsen :) ANnar vet jag inte alls vad jag ska göra idag heller. KOM HEM MINA  VÄNNER, I NEED U!<3

    Vad ska DU göra idag?

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Jag har ridit i ca 3 timmar i ösregn :)

    2009-07-12 @ 17:15:34




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback