• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Två sommarbeslut ^^

    Datum: 2009-06-22 Tid:16:15:33 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Idag, och igår, så har jag beslutat mig för två saker.

    1. Jag ska försöka att äta minst 4st morötter per dag. Detta på grund av den enkla anledningen att det är så himla nyttigt, jag slipper kanske lite sötsug och man får en snygg solbränne-liknande-hud :D SUPER ju! :) SÅ det ska jag VEKRLIGEN försöka hålla.

    2. Jag ska försöka att varje dag (eller de dagar det går och blir tillfälle för det :P) försöka göra någonting som jag egentligen inte vågar, något som jag inte skulle göra annars. Alla de där sakerna osm jag egentligen VILL göra men inte vågar. SKänka glädje till någon stackars person på stan. Kanske säga "hej" till någon person på bussen. Prova sån där Sushi som ser fasligt läskig ut X'3 Gå ner på centrum utan smink.... Listan kan bli lång. Jag tror att alla skulle må bra av att göra sådana saker ^^ VÅGA PROVA! :D Det ska iaf. jag försöka att göra. Visst kommer jag inte att kunna göra något sådant VARJE dag. Typ en dag där jag ligger i soffan och läser eller kanske är sjuk, men de dagar som  jag kan och tillfället verkar rätt så ska jag försöka! =D

    Tänk egentligen vad mycket glädje man kan skänka en person (kanske en främling) genom värsta lilla saken som att kanske säga hej eller tuta och vinka när man åker förbi i bilen. :P VI borde göra sånt oftare! Det är i alla fall vad JAG tror.

    (får se om det håller :'3)


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback