• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Wake me up before you go go...

    Datum: 2009-06-28 Tid:16:11:06 Publicerat i:


    Idag vaknade jag lite innan tio (eller blev väckt snarare) och jag försökte typ förgäves få liv i Jossan. Jag sov underbart bra i natt! AV någon konstig anledning, kanske berodde det på sömnbrist, och Jossan tycktes göra likadant eftersom hon inte ville vakna^^ Men eftersom vi skulle till stan med mamma, MAria och Natha så var jag ju tvungen att väcka henne =) Till sist så lyckades vi vakna och vi stack för att äta frukost. Knäckebröd och oboy ^^ LÄNGE LEVE OBOY<3

    Sedan så stack vi till stan då för att främst köpa skor till MAria. Det blev två par skor och vi stack öevr till MAxi. Jossan hittade en snygg linne-klänning (?) som vi hängde undan tills vidare och sedan gick vi och köpte sån där LJUVLIG glass som jag älskar<3 Jag valde smakena blåbär och Choklad, mycket jummy.

    Vi gick ett tag till i stan mn sedan så stack vi bort til Gina, köpte Jossans linneklänning, några örhängen, en dricka (dock inte från Gina) och så åkade vi hem. Vi skjutsade hem Jossan också eftersom jag inte längre behövde vara barnvakt då hennes föräldrar kommit hem och så var jag alltså ensam.

    Nu sitter jag här och gör ingenting. Mycket roligt.

    f
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hehe kul var de ^^ Visst du att Michael Jackson har dött??! ;o XD

    2009-06-28 @ 16:20:43
    Postat av: Fredrik

    Power to the sömn. Ni verkade ha mycket kul . :) det uppskattas Hehe. jag vet inte vad jag skriver längre AHHHHH xD aja - ha det så bra

    2009-06-28 @ 16:46:46
    Postat av: E

    tack så mkt =) Hästen är otroligt fin =)

    2009-06-28 @ 23:42:07
    URL: http://inhatewetrust.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback