• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ännu en dag.. :P

    Datum: 2009-03-30 Tid:23:12:20 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jaa, ännu en dag nu då. Det borde jag ju faktiskt ta och fira! :) Jag är ju liksom en hel dag äldre än vad jag var igår x'D buuhu! :) Äsch, whatever. Nu sitter jag i alla fall och ser på "Ballar av stål" med min brorsa. Hehe.. lite kul faktiskt ^^ IDag har jag varit i skolan. Hmm.. det var faktiskt en riktigt skojig dag :D Efter skolan så stack man hem och fick göra de där dumma läxorna som nu för tiden hemsöker mig dagarna i ända. Men jag är ju tvungen liksom.

    Efter top model, knäckebröd och matteläxan så stack jag ut på en långpromenixare med hunden. Det var riktigt skönt och roligt och tro det eller ej, jag fotade! :D Fick en del fina bilder faktiskt men tyvärr så orkade jag inet ladda ur dem idag. *skämmas* MEn jag ska göra det! ^^

    under hundpromenaden så hade jag tänkt att fota ett vackert isvattenfall men det var borta :( Någon hade slagit sönder det. *gråta* uhhum. Så det blev inget isvattenfall alltså. Så är det.. När man väl tänker göra något så är det försent.

    Efter promenaden så läste jag på svenska provet jag ska ha imorrn. Och just det, innan dess så spelade jag piano. Jag kan nästan hela låten nu!! :D Den är så vacker att jag vill gråta när jag hör den X') (Yiruma- The River Flows In You) Hur som helst så har det varit en relativt bra dag. :) Trots att jag inte har varit med någon.

    400st sitt-ups fick bli min "dagliga" (snarare årliga ^^) träning och nu känner jag mig ritkigt stolt faktiskt :) Gjorde 50st sedan vilade jag, gjorde 50st till osv. Men en gång så gjorde jag faktiskt 100st i rad :D Fatta! Det är ju omänsligt när det gäller mig X'D Visserligen så låg jag på madrassen när jag gjorde dem men det spelar väll ändå ingen roll? Hähäh.. 

    I morgon börjar man klockan 11.00 då :) Värsta lyxet :P Ska bli asskönt med sovmorgon eftersom jag egentligen börjar klockan 08.00 Sedan så ska man till badhuset och köra livräddning på gympan. (HJÄLP :S) och efter det så blir det ridning<3 Det ska bli skoj :)

    Ett helt onödigt och ointressant inlägg som vanligt. Men skyll dig själv lixom om du läser ^^ Jag inte fatta varför du läsa om du tycka inlägga tråkigt vara!? :D Men hare bra nu då :)

    Hejdå och JAAAAA jag ÄR smilisberoende ^^

    TJINGELING!

    :D :P X'P X'D X'3 :) =) =P =D :'3 ^^ ^___^ x___x


    Asså WOW!! :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: LINDAA ;D

    Djurisk sida? O_o du nöffa me!! xD

    2009-03-31 @ 09:41:06




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback