• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Söstra mi! <3

    Datum: 2009-03-21 Tid:10:39:29 Publicerat i: Familj & Vänner
    Idag vill jag tillägna min underbara lillasyster Maria all ära. Idag fyller denna lilla underbara gojsnojs 14år. fatta vad länge det är! FRJORTON år liksom. >-< Det känns som om det vore nyss som vi tillsammans satt och lekte med Barbiedockor och hade gosedjurssjukhus och en massa. Asså, det är inte klokt vad roligt vi har haft ihop du och jag! Jag älskar dig min lillasyster<3

    Maria är en sådan där härlig tjej som alla älskar. Flummig, söt, snäll, gosig, FLUMMIG, skrattig, glad, positiv och Allmänt konstig X'3 Hon är snäll mot alla, ibland lite för snäll och hon är oerhört rolig. Säg NÅGON som inte faller för hennes oskyldiga busiga charm ^^ Jag kan då inte komma på någon.

    Tänk vilken tur att du är just MIN syster. Tänk liksom om du hade varit någon annans syster. Vad tråkigt livet skulle vara då. Och vad AVUNDSJUK jag skulle bli på den personen då >-< Nej, Maria är MIN syster, och bara MIN.

    Fjorton år tillsammans, i  gråt och i skratt. Det har varit jätte kul och jag ser fram emot alla år som ligger framför oss nu tillsammans. Jag hoppas at vi alltid kommer att vara så här bra vänner.

    Så nu återstår bara en sak kvar att säga. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN LILLASYSTER! :D

    wew
    5
    tyyt
    sd
    f
    di
    d
    rr
    rrr
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Missbatman

    Ja, grattis snyggo-Maria :D

    2009-03-21 @ 23:58:11
    URL: http://missbatman.bloggagratis.se/
    Postat av: sophia

    GRATTIS!:D

    2009-03-23 @ 20:05:35
    URL: http://sophiaava.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback