• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • *SPLAAAAAAAAAAAT*

    Datum: 2009-03-12 Tid:22:48:34 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Åh, jag önskar, jag önskar, jag ÖNSKAR och JAG ÖNSKAR att jag hade bilderna från idag nerladdade. Och jag önskar, jag önskar och JAG ÖNSKAR att jag hade kunnat ta mera bilder. Men det gick ju tyvärr inte. Inte med SÅÅ nerkladdade händer som jag hade x'D Inte på MArias fina lilla systemkamera inte. Nej nej. Men så äre ^^  Några bilder har jag i alla fall och ska försöka kladda in dem här på bloggen typ i morgon. Det vore välla skojigt? :)

    Hehe, dagen började så här.
    1. Vakna klockan 06.45 och gå till skolan och vara där och jobba med projektarbete till 11.00.
    2. Sluta skolan klockan 11.00 (LYX!! :D) och gå hem.
    3. Laga lasagne som var urgod ^^ Bjöd Nattha och Maria på den omkring halv 12.30-13.00. (Det blev Natthas lilla frukost förstår ni X'D eftersom hon vaknade typ vid 12.00 då jag kom hem x'3
    4. Spela kort med Nattha o Maria.
    5. Leka med råttorna SMilla och Lolita som Maria och jag äger :) Nattha var också med och lekte ^^
    6. Baka två olika sorters kakor med Nattha :) Jätte fina vart dem!!
    7. Äta och fika på kaka med Nattha å Maria och en kopp kaffe.
    8. SPela kort samtidigt som vi fikar.
    9. Sitta vid datorn lite.
    10. Sticka iväg och dagen till ära måla om vårt lilla rum som vi tilldelats att renovera :D Jätte fint vare och kladdigt värre blev det. Färgerna är ljusgrön (med lite gulaktig ton) och pärlemorvitt. Mycke mycket fint tycker jag. Men det var DEFINITIVT Inte bara VÄGGARNA som blev målade X'D Onej! Allt och Alla som var där inne gick hem grönovit-fläckiga. Haha :D SÅ fina var vi. Men tyvärr så vart golvet utanför också väldigt fint :S SÅ fick fick ägna typ en halvtimme åt att skrubba det med pappersservetter ^^ Haha. DEt ska bli kul med det här lilla projektet vi har. VI kommer att måla en gång till och då tänker jag försöka att ta lite mera bilder. För det var riktigt skojigt! ^^ MEn jag har några på målar-gänget och de kommer jag nog att lägga in i morgon som sagt. Vi får välla se ^^

    Tjingeling! :D

     
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback