• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Streetdance =D

    Datum: 2009-03-16 Tid:22:20:22 Publicerat i: Hanna har ordet
    Jag vill börja på Streetdance >-< Med Nattha och gärna mer personer som är sugna ^^ Det är så himmla fränt :)


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: alicia

    jag går i dans. det är blandning av house och street.

    dedu! ;D intressantohja

    2009-03-17 @ 14:23:23




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback