• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • *suck*

    Datum: 2009-03-05 Tid:18:47:08 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. MEn vad spelar det för roll. Det är ju liksom ändå ingen som läser på min blogg i alla fall. Ingen kommenterar eller någonting. TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGT! >-< VAd ska jag skriva om egentligen. FInns ju inte särskilt mycket att välja på.. Hm. Eller jo. Det gör det ju X''D

    Det finns ju miljontals grejor att kluddra ner något om, men inte orkar väll jag det ^^ Hehe. JO jag vet, jag ÄR LAT. Jag borde ta och skriva något intressant. Något.. Hmm. Som ni inte redan vet liksom X'D Men som sagt. Är för lat. Får välla ta och lägga upp fina bilder i stället. Men det är jag ju också för lat för ^^ Behöver INSPIRATION!! ^^

    Hm.m. det får nog bli bilder på saker jag längtar till å en massa. :D

    Håll till godo och minns COPYRIGHT!!!!! x'3



    *ASG* en början på en MangaMaria X'D

    ghgh

    Hehe :D Gillar denna bilden ^^

    gfgfg

    LÄngtar<333

    fdfdf

    LÄNgtar<33

    sd

    *ASG* riktigt dåligt PH:at X'D Men söt bild<3

    dsdsd

    Blaj jag lekat fram :D

    dsdsd

    Favorit i repris :D

    rrrriu

    Gillar bilden :D<3

    etet

    Friiiiiiiiiiiiiiiihet X'D längtar<3



    Bara för att ögon är så fina<3
    rfjfjfjg
    g
    gdgg
    dd
    wewe
    ee
    oip

    kiu

    Bara för att Jossan är så fin<3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Naa söt du är <33 =)

    2009-03-06 @ 20:30:36




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback