• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • *Tingeling tingeling*

    Datum: 2009-03-16 Tid:22:15:00 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Det har välla vart en relativt bra dag idag då. Lite halvförkyld tyvärr. Kanske kommer jag att bli sjuk :S Men det hoppas jag definitivt inte ^^ Egentligen så har det väll inte hänt så där jätte mycket idag. Gjorde Historia-prov på morgonen och det gick riktigt bra faktiskt ;) Skriv sådär himmla mycket som vanligt, som jag alltid gör och  det kändes som om jag fick med det som borde vara med. Förutom på sista frågan :S Hoppas att det duger i alla fall.

    Dagens "höjdpunkt" var nog när jag och Maria gick till Bergslagshallen. Jah, minsann! SÅ hurtiga och duktiga är vi :) Och Jogga gjorde jag igår kväll också! ^^ Hehe. Maria och jag träffade på en utlänning som vi fick förklara vägen til trafikskolan för :P Hehe, han var HELT fel! Hoppas han hittar dit nu då. Efter det gick vi till b-hallen då. Syrran köpte pucko och jag köpte en smoothie och en ciabatta-macka som jag delade med syrran då. Lilla Nellie som var med fick ingenting ^^ HAha :) Men hon klarar sig nog. Efter promenade så lekta jag lite med råttorna x'D

    Har fått in lite klagomål på grund av mitt förra inlägg X'D FOlk blev tydligen alltför läskade av glassen. Hehe, MOHAHAHAHAHA! *elakt skratt* Så kan det vara hörni ^^ Det får ni allt ta och stå ut med. Bara för det så ska jag lägga in en bild på något ÄNNU godare sen :P

    Jaoh, vad mer ska jag skriva. Planerar att va med Sophia, JOssan och Sanni i morron då :) Om  jag får för Sanni förstås, jag har nämligen inte frågat henne än ^^ Men de andra har sagt jah. Det ska bli kul. Sedan ska man gå på seven och ha skoj. :)

    Men nu får det räcka. Tjingeling X'D

    Tingeling, Tingeling *sjunga*




    Det här är VERKLIGEN farligt! *dreggla* Men JOSSAN, du minns vårt godisförbud vah? :) I TRUST U!



    OOOOOOOOOOOOOOOOOH :o




    Men, USCH? X'S



    Jossan, kan inte du och jag gå och dricka kaffe tillsammans? :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    JAAA det kan vii!!!! =D mihihi

    2009-03-17 @ 17:44:05




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback